پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
تبلیغات
.



جدیدترین تست هوش
نوشته شده در دو شنبه 15 خرداد 1391
بازدید : 4155
نویسنده : فرشید

 جدید ترین تست هوشی که در هیچ وبلاگ و سایتی تا به حال ندیده اید

 این تست هوش مخصوص افرادی است که ازضریب هوشی بالایی برخودارند همراه با قوه تخیل عالی چناچه مایل هستید جواب این تست هوش را بدانید در قسمت نظرات ایمیل تان را به صورت خصوصی ارسال فرمایید تا جواب آن را برایتان ایمیل نمایم.
تست هوش شماره 1
فردی مومنی بود که هر روز جمعه به قبرستان می رفت برای پدر ومادرش ، ذول حقوقان بی وارثان وحتی بد وارثان آیاتی از قرآن تلاوت می نمود، جهت آرامش روح اموات . یکی از روزها او شخصی را دید که کنار قبری نشست وبا صدای بلندگریه کرد وبعد از خواندن فاتحه شروع کرد به خندیدن! چند لحظه بعد کنار قبر دیگری نشست اول  گریه کرد و بعد از خواندن فاتحه شروع به خندیدن کرد برای بار سوم کنار قبر دیگری رفت و همان اعمالی را که در کنار قبور دیگر انجام می داد، این بار نیز انجام داد. 
پیرمرد مومن که از انجام دادن این اعمال گیج شده بود تصمیم گرفت تا از او راز این کار را بپرسد ، جلو رفت و گفت خواهرم اگر اشکالی ندارد پرسشی از شما دارم؟ زن که او را می شناخت گفت: بفرمایید. پیر مرد گفت من شاهد گریه کردن وخندیدن شما بر مزار واموات بودم و از این مسئله که شما بر مزار مرده ها می خندی حیران ماندم راز این کار را در صورت امکان به من بگو؟ 
زن سخن را اینطور   آغاز کرد:قبر اول پدرم در آن دفن است وبه خاطر اینکه پدرم در کنار نیست دلم بدرد آمد وگریه کردم ولی یادم آمد که اگر پدرم نمی مرد پدر شوهرم میشد واین مسئله برایم خنده داربود که مگر چنین کار امکان دارد!!!
قبر دوم مربوط به مادرم بود و از اینکه مادرم رااز دست دادم و در این دنیا تنها هستم گریه ام گرفت ولی وقتی یادم آمد که اگر او نمی مرد مادر شوهرم میشد و این باعث خنده من شد و سومین قبر ، قبر پسرم بود از اینکه پسرم را از دست داده بودم ناراحت بودم و گریه ام گرفت چون او می توانست حداقل جای پدر و مادرم را بگیرد وعصای دست من باشد ولی متوجه شدم که اگر او نمی مرد شوهرم می شد و این واقعا" خنده دار است و عملی غیر ممکن .
حالا شما بگویید که چطور امکان داشت که اگر پدر ، مادر وپسرش نمیمردند پدر شوهر ، مادر شوهر و شوهرش می شدند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 


:: موضوعات مرتبط: سرگرمی , تست هوش , ,
:: برچسب‌ها: جدیدترین تست هوش , تست هوش مخصوص تیز هوشان ونابغه ها ,