پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
تبلیغات
.



آموزش دیدن تصاویر سه بعدی (برجسته) 3D
نوشته شده در چهار شنبه 30 فروردين 1391
بازدید : 17205
نویسنده : فرشید

 

دیدن تصاویر 3D  سه بعدی  با یکی از روش های زیر امکان پذیر است.
 اولین روش ، مهمترین روش است وآن اینکه  باید صبر وحوصله را با هم مخلوط کرده وکمی چاشنی تمرکز حواس  در محیطی آروم همراه با نور مناسب به آن بیفزایم .اگه فاقد این شرایط هستی بیخیال این مطلب شو . اما اگر کمی حوصله داری حتماً عکس های این وبلاگ را خواهی دید واز دیدن آن لذت خواهی برد . چون من اولین تصویر بعدی را از نوع عکس هایی انتخاب نمودم که دیدن آن به مراتب راحت تر ، از عکس هایی است که در بعضی سایت ها و وبلاگ ها دیدم .
*************************************************************
پس ، با من هستی ! به دقت یکی از روش ها را بخوان ، بعد امتحانش کن .مطمئن هستم موفق میشی
دیدن تصاویر سه بعدی برای اولین بار بسیار لذت بخش است ، چنانچه هنوز موفق به دیدن تصاویر نشدی ، ناامید نشو
توجه: به محض دیدن تصویر به صورت سه بعدی  یك كم ، چشم شما درد می گیره این مسئله عادی است ونگران نباشید
                                                     *******************

۱   این روش مخصوص عکس هاییست ، که از مجله ،کتاب یا به صورت کارت پستال دارید

تصویر  را جلوی چشمان خود در فاصله بسیار  نزدیک (طوری که به پیشانی و بینی شما بچسبد) قرار دهید.سپس به آن نگاه کنید در این حالت شما تصویر را به صورت تار مشاهده خواهید نمود این وضعیت را در حدود یک دقیقه نگه دارید . حالا خیلی  آرام ، تصویر را از چشمانتان دور کنید نکته بسیار مهم دراین لحظه این است که : مراقب باشید حالت نگاه شما عوض نشود به خاطر اینکه شما از لحظه اول که فکر می کردید تصویر تار شده ، عمق تصویر را ، مشاهده می نمایید . زمانی که تصویر تا حدود 30 سانتیمتر از چشمانتان قرارگرفت امیدوارم تصویر را به صورت  سه بعدی ببینید.

 

۲ به تصویر یا صفحه مانیتورکه در فاصله 25 تا 30 سانتیمتر از شما قرار دارد نگاه کنید، بدون آن که به آن خیره شوید.خیلی ساده به  تصویر نگاه کنید . حالا بدون آنکه تمرکزتان را از دست بدهید چشمانتان را لوچ کنید یعنی همزمان که به عکس نگاه می کنید سعی کنید نوک بینی تان را هم ببینید( این کار باعث ناراحتی کمی در چشم می شود ) این کار را چند لحضه ادامه دهید .به این صورت که اول به نوک بینی و بعد به عکس  پس از چند لحظه احساس خواهید کرد که تصویر دور می شود اما شما همچنان به تماشا کردن ادامه دهید. امیدوارم  تصویر را به صورت برجسته ببینید .

**توجه** در این حالت امکان دارد شما به جای آنکه تصویر را به صورت سه بعدی (برجسته) ببینید ، برعکس آن یعنی به صورت فرو رقته ببینید که اصلاً جالب نیست پس دوباره تلاش کنید

 

3  اگر تصویری دارید که اندازه آن a5 است .آن را در فاصله حدااکثر 35 سانتیمتری ازصورت خود  قرار دهید  طوری که بالای عکس ،  موازی چشمانتان باشد .حالا حداقل 2متر دورتر از آن نگاه کنید . به عنوان مثال اگر در اتاق خوابتان هستید از بالای تصویر به یک نقطه روی دیوار نگاه کنید وهم زمان به تصویر هم کمی تمرکز داشته با شید . این کار را ادامه دهید . اول تصویر تار می شود وبعد در یک لحضه ، جلوی چشمانتان يك تصوير سه بعدي ظاهر خواهد شد تصوير دور مي شود و به نظر شما بسيار عميق تر خواهد آمد. تمركز حواس اینجا لازمه .

باعث خرسندی من خواهد بود اگه تونسته باشم با این توضیحات که تجربه خودم نیز بوده ، به شما در دیدن تصاویر سه بعدی کمکی رسانده باشم .
 
 
عکس سه بعدی بسیار زیبا 3d picture
اگر تونستی عکس فوق را ببینی حالا برو وعکس های سه بعدی که مخصوص وبلاگ کلاته بالا است رو ببین .
قسمت موضوعات :با عنوان سرگرمی یا روی برچسب همین پست کلیک کن
عکس های سه بعدی که در هیچ سایت و وبلاگی نیست
توجه:اسم های سه بعدی طراحی شد کسانی که تقاضا نموده اند در پست اسامی سه بعدی می تونن اسم خود را مشاهده نمایند

 


:: موضوعات مرتبط: سرگرمی , آموزش دیدن تصاویر سه بعدی (برجسته) 3D , ,
:: برچسب‌ها: عکس سه بعدی , تصاویر سه بعدی , 3d , آموزش دیدین تصاویر سه بعدی , دانلود عکس , زیباترین عکس های سه بعدی وتصاویر برجسته , عکس های اختصاصی سه بعدی , سرگرمی , تصاویرسه بعدی زیبا , ,



عکس هایی از روستای کلاته بالا
نوشته شده در دو شنبه 28 فروردين 1391
بازدید : 9064
نویسنده : فرشید



حادثه ای دیگر
نوشته شده در شنبه 19 فروردين 1391
بازدید : 3861
نویسنده : فرشید

 

 

 

 

 

متاسفانه منصور غلامی فرزند غلامحسین دچار حادثه شد

در یکی از روز های بهاری منصور نازنین وگرامی جهت وجین زمینهای زرشک ، کولتیواتور ( تیلر ) را آماده ی بکار کرد . اندکی به پایان کارش مانده بود که از ناحیه پا بشدت مصدوم شد و در حال حاضر در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان قاین بستری می باشد . از درگاه ایزد منان برای بهبودی هر چه زودتر او دعا می کنم واز تمامی کسانی که این مطلب را می خوانند عاجزانه التماس دعا دارم