شهرک قدس - کلاته بالا
سایت روستای کلاته بالا جهت آشنایی جوانان وبازدیدکنندگان محترم با فرهنگ، آداب و رسوم مردم روستا  
قالب وبلاگ
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شهرک قدس (کلاته بالا) و آدرس http://kelatehbala.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 جدید ترین تست هوشی که در هیچ وبلاگ و سایتی تا به حال ندیده اید

 این تست هوش مخصوص افرادی است که ازضریب هوشی بالایی برخودارند همراه با قوه تخیل عالی چناچه مایل هستید جواب این تست هوش را بدانید در قسمت نظرات ایمیل تان را به صورت خصوصی ارسال فرمایید تا جواب آن را برایتان ایمیل نمایم.
تست هوش شماره 1
فردی مومنی بود که هر روز جمعه به قبرستان می رفت برای پدر ومادرش ، ذول حقوقان بی وارثان وحتی بد وارثان آیاتی از قرآن تلاوت می نمود، جهت آرامش روح اموات . یکی از روزها او شخصی را دید که کنار قبری نشست وبا صدای بلندگریه کرد وبعد از خواندن فاتحه شروع کرد به خندیدن! چند لحظه بعد کنار قبر دیگری نشست اول  گریه کرد و بعد از خواندن فاتحه شروع به خندیدن کرد برای بار سوم کنار قبر دیگری رفت و همان اعمالی را که در کنار قبور دیگر انجام می داد، این بار نیز انجام داد. 
پیرمرد مومن که از انجام دادن این اعمال گیج شده بود تصمیم گرفت تا از او راز این کار را بپرسد ، جلو رفت و گفت خواهرم اگر اشکالی ندارد پرسشی از شما دارم؟ زن که او را می شناخت گفت: بفرمایید. پیر مرد گفت من شاهد گریه کردن وخندیدن شما بر مزار واموات بودم و از این مسئله که شما بر مزار مرده ها می خندی حیران ماندم راز این کار را در صورت امکان به من بگو؟ 
زن سخن را اینطور   آغاز کرد:قبر اول پدرم در آن دفن است وبه خاطر اینکه پدرم در کنار نیست دلم بدرد آمد وگریه کردم ولی یادم آمد که اگر پدرم نمی مرد پدر شوهرم میشد واین مسئله برایم خنده داربود که مگر چنین کار امکان دارد!!!
قبر دوم مربوط به مادرم بود و از اینکه مادرم رااز دست دادم و در این دنیا تنها هستم گریه ام گرفت ولی وقتی یادم آمد که اگر او نمی مرد مادر شوهرم میشد و این باعث خنده من شد و سومین قبر ، قبر پسرم بود از اینکه پسرم را از دست داده بودم ناراحت بودم و گریه ام گرفت چون او می توانست حداقل جای پدر و مادرم را بگیرد وعصای دست من باشد ولی متوجه شدم که اگر او نمی مرد شوهرم می شد و این واقعا" خنده دار است و عملی غیر ممکن .
حالا شما بگویید که چطور امکان داشت که اگر پدر ، مادر وپسرش نمیمردند پدر شوهر ، مادر شوهر و شوهرش می شدند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 



به سایت روستای کلاته بالا خوش آمدید

نظرات شما عزیزان:

منصور
ساعت18:26---3 مرداد 1392
سلام امروز اومدم جواب سوالتون رو بدم الان یک سال میگذره و منتظرم یکی جواب بده نه مثل اینکه معمای خوبیه که کسی جواب نداده حالا جوابو میگم امیدوارم حاصل چند کیلو میگو که سوزوندم درست باشه

پاسخ:

زن میخواست با پسری ازدواج کند و مادرش با پدر بزرگ پسر ازدواج کرده بود که متاسفانه در حادثه ای مادر و پدر بزرگ و پسر فوت کردند

زن با پدر پسر ازدواج کرده

حال مادرش مادر شوهرش است و پدر شوهرش پدرش است و پسرش اگر نمیمرد شوهرش بود
پاسخ:میگوها پرورشی بودن وفسفر کافی به سلول های خاکستری نرسیده به هر حال از شما سپاسگزارم


منصور
ساعت20:59---15 مرداد 1391
سلام معمای سختی گذاشتین سعی میکنم جواب بدم ممنون

منصور
ساعت20:58---15 مرداد 1391
يک ظرف به گنجايش 9 (نه) ليتر و يک ظرف ديگر به گنجايش 4 (چهار) ليتر داريم. چگونه مي توان دقيقاً 6 (شش) ليتر آب در ظرفي که 9 (نه) ليتر گنجايش دارد بريزيم؟






پاسخ: کلک خوبیه سوال را با سوال پاسخ میدی . باشه ،این جواب پرسش شما. اول ظرف 9 لیتری پر می کنیم 2 تا 4 لیتری ازش خالی می کنیم در ظرف 9 لیتری فقط 1 لیتر مونده .که اون میریزیم تو 4 لیتری بعد 9 لیتری پر می کنیم و اقدر میریزیم تو 4 لیتری که پر شه حالا تو 9 لیتری 6 لیتر مونده. حالا نونبت شماست


خودم همان آشنا(مشنأسأي ماره)
ساعت16:40---2 تير 1391
با سلام
اي تست هوش ره مگر خود شما حل كني
ماخو از رو ما نمشه
ضمنا يا شما كم كاري مكنه يا ماوارد نيايم.
با تشكر


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: سرگرمی، تست هوش، ،
برچسب‌ها: جدیدترین تست هوش , تست هوش مخصوص تیز هوشان ونابغه ها,
[ دو شنبه 15 خرداد 1391 ] [ 19:26 ] [ فرشید ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به سایت روستایی کلاته بالاخوش آمدید
موضوعات وب
امکانات وب