شهرک قدس - کلاته بالا

شهرک قدس - کلاته بالا
سایت روستای کلاته بالا جهت آشنایی جوانان وبازدیدکنندگان محترم با فرهنگ، آداب و رسوم مردم روستا  
قالب وبلاگ
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شهرک قدس (کلاته بالا) و آدرس http://kelatehbala.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 عکس های سه بعدی زیبا ودیدنی مخصوص وبلاگ روستای کلاته بالا

این تصاویر سه بعدی را خودم طراحی کردم و در هیچ سایت  و وبلاگی نمیتونین آنها را ببینین

  فیل و زرافه در آرامش کامل

عکس سه بعدی بسیار زیبا ودیدنی از وبلاگ روستای کلاته بالا

 

*****************************************************************************

 

 انگار فیل عصبانی شده

 

عکس سه بعدی بسیار زیبا ودیدنی از وبلاگ روستای کلاته بالا

 

***************************************************************************

 فیل خیلی عصبانی شده

 

عکس سه بعدی بسیار زیبا ودیدنی از وبلاگ روستای کلاته بالا

 

*************************************************************************

 مثل اینکه زرافه زنده است

عکس سه بعدی بسیار زیبا ودیدنی از وبلاگ روستای کلاته بالا

******************************************************

امیدوارم مورد توجه شما قرار بگیرد

***************************************************

زرافه رفت  و رفت تا به  اهرام مصر رسید

عکس سه بعدی بسیار زیبا ودیدنی از وبلاگ روستای کلاته بالا

 چنانچه عکس های سه بعدی را دیدید اگر نظر بدین اسم شما را به صورت سه بعدی طراحی میکنم

توجه:اسم های سه بعدی طراحی شد کسانی که تقاضا نموده اند در پست اسامی سه بعدی می تونن اسم خود را مشاهده نمایند



به سایت روستای کلاته بالا خوش آمدید

نظرات شما عزیزان:

علی
ساعت15:23---18 بهمن 1396
عالی عالی عالی واقعا دستتون در نکنه دمتون گرم
پاسخ:????????????????????????????♥️♥️♥️♥️


حمیدرضا
ساعت1:09---15 آذر 1396
سلام ، واقعا تصاویر سه بعدی دنیای جالب و توصیف ناپذیری داره و شما که استاد و خالق این تصاویر هستید یک هنرمند کامل هستید .
انشاا.. همیشه موفق و سلامت باشید دوست عزیز
پاسخ:بابت کامنت محبت آمیزتان سپاسگزارم من هم آرزوی بهترین ها را برایتان دارم


Yeganeh
ساعت2:28---21 آبان 1396
بسیااار عالی لطفا اسم منم درست کنین، ممنون میشم
پاسخ:حتما ولی اگر نوع تکسچر را می فرمودین بهتر بود لذا من چند روز صبر می کنم اگر تشریف آوردین مجدد پیام بدین


فرزاد
ساعت16:14---30 مهر 1394
چیزی نیست که دادا

فرشید
ساعت8:28---19 ارديبهشت 1393

با عرض سلام وادب خدمت دوستان وبازدیدکنندگان عزیز وگرامی

اسامی شما سروران بزرگوار در مطلب اسامی سه بعدی طراحی گردید می تونین اسم خود را ببینید و در صورت درخواست بعد از عضویت عکس اصلی برایتان ارسال می گردد . در ضمن اسم هر نفر حداقل با سه بگراند طراحی شده ولی به علت اینکه صفحه این مطلب سنگین نشه یک یا دو نمونه آپلود شده است

منتظرم تا دومرتبه با پیام های ارزشمندتون منو خوشحال کنید

از همگی سپاسگزارم



فرزانه
ساعت9:06---17 ارديبهشت 1393
سلام خيلي جالب بود اسم منم سه بعدي بساز

چجوري و با چه نرم افزاريه؟ خيلي خوشم اومد

ممنون
پاسخ:درود بر شما تا یکی دو روز آینده در قسمت اسامی سه بعدی اسم خودت را می تونی ببینی من با بلندر کار میکنم و با نرم افزار ویرایش عکس اچ دی آر می کنمش ولی وقت زیاد میبره


مرتضی
ساعت15:14---16 ارديبهشت 1393

اخرین عکس شامل یه فیل و یه کلاه در کنارشه





لطفا اسم منو هم به صورت سه ببعدی بنویسید برام بفرستید مخسی
پاسخ:درود بر شما بیننده گرامی اسم شما به صورت سه بعدی در پست اسامی سه بعدی طراحی شد می تونی اون را ببینی. در ضمن آخرین عکس یک زرافه است  و در کنارش یک مخروط است ویک صفحه آن را قطع کرده البته شما به صورت کلاه دیدیش .



مرتضی
ساعت15:14---16 ارديبهشت 1393
اخرین عکس شامل یه فیل و یه کلاه در کنارشه

لطفا اسم منو هم به صورت سه ببعدی بنویسید برام بفرستید مخسی


مهدی
ساعت12:35---24 بهمن 1392
میتونی از روستا تون درست کنی ؟
پاسخ: نه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


پگاه
ساعت22:52---21 دی 1392
سلام من عاااشششق این تصویرام؛



خیلی باحالن



چجوری درست میکنین خودتون
پاسخ:با سلام خدمت شما بازدید کننده محترم ممنون که کامنت گذاشتی من این تصاویر رو خودم ساختم اگر خوب دقت کرده باشید اسم من به صورت سه بعدی توی همه عکس ها هست در ضمن در عکس آخر که بصورت فارسی توی بگ راند می بینین تازه تایتل را برحسب نوع عکس سه بعدی انتخاب کردم به هر حال اگر دومرتبه به من سر زدید با اسم شما یه تصویر سه بعدی می سازم


مهدی
ساعت17:06---5 مهر 1392
ممنون
پاسخ:سپاس از بازدید شما دوست گرامی


مهدی
ساعت17:05---5 مهر 1392
ممنون

ساعت12:32---20 ارديبهشت 1392
جالب بود
پاسخ:سپاسگزارم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: سرگرمی، تصاویر سه بعدی زیبا ودیدنی 3d picture، ،
برچسب‌ها: تصویر سه بعدی, عکس , 3dpicture, دیدن تصویر سه بعدی (برجسته), عکس سه بعدی, تصاویر سه بعدی, 3d, آموزش دیدین تصاویر سه بعدی, دانلود عکس, زیباترین عکس های سه بعدی وتصاویر برجسته, عکس های اختصاصی سه بعدی, سرگرمی, جدید ترین عکس سه بعدی ,
[ یک شنبه 3 ارديبهشت 1391 ] [ 11:43 ] [ فرشید ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به سایت روستایی کلاته بالاخوش آمدید
موضوعات وب
امکانات وب