شهرک قدس - کلاته بالا

شهرک قدس - کلاته بالا
سایت روستای کلاته بالا جهت آشنایی جوانان وبازدیدکنندگان محترم با فرهنگ، آداب و رسوم مردم روستا  
قالب وبلاگ
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شهرک قدس (کلاته بالا) و آدرس http://kelatehbala.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





   يا مقلب القلوب و الابصار يا مدبراليل و النهار

 

يا محول الحول و الاحوال حول حالنا الي احسن الحال

 

تبریک عید نوروز 93

حلول سال نو و بهار پرطراوت را که نشانه قدرت لايزال الهي و تجديد حيات طبيعت مي باشدرا به تمامي مردم روستای کلاته بالا و شما عزیزان بازدید کننده  تبريک و تهنيت عرض نموده و سالي سرشار از برکت و معنويت را از درگاه خداوند متعال و سبحان براي شماعزيزان مسئلت مي نماييم



به سایت روستای کلاته بالا خوش آمدید

نظرات شما عزیزان:

sadegh
ساعت14:15---29 اسفند 1394
من صادق جهانبانی ازمشهد دنبال همشهری شما کمال محمدی فرزند عیسی ،که همخدمتی اینجانب بودند میگردم،چندساله دربدردنبال ایشونم.پیج من تو اینستگرام s.jaha60.شماره مخابرات اشتباهه.نام برادرکمال هم کریم بود ودرتهران کارمیکرد.اگه خبری دارید یا حتی شماره پدر ایشون رو بمن برسونید .واقعاممنون میشم.
پاسخ:سلام به شما دوست گرامی حتما به ایشان اطلاع می دهم تا با شما تماس بگیرند


صادق
ساعت14:09---29 اسفند 1394
سلام دوستان عزیزدرشهرک قدس،من صادق جهانبانی ازمشهدمزاحم میشم،یه درخواست دارم.من دنبال کمال محمدی فرزندعیسی میگردم ایشون همخدمتی ورفیق عزیزمن بوده والان چندساله دنبال ایشون میگردم،لطفا هرکس خبری ازایشون یاشماره تلفن جدیدپدرایشون رو دارندلطف کنن منو خوشحال کنند،درضمن توی اینستگرام هم پیجم s.jahan60میباشد.حداقل با ایمیلم تماس بگیرید تاشماره سابق ایشون رو بدم.شماره ای که از مخابرات گرفتم جواب نمیده.درضمن جهت اطمینان یه داداشش هم اسمش کریم بود وتهران کارمیکرد.

محمد 
ساعت23:03---17 فروردين 1393
سلام آقا فرشید سال نو را به شما و خانواده محترمتان تبریک عرض میکنم







و سالي سرشار از موفقیت و شادکامی برايتان ارزومندم}; -
پاسخ:درود بر شما من هم سال نو را خدمت جنابعالی تبریک عرض نموده و بهترین ها را برایتان آرزومندم


محمد
ساعت23:02---17 فروردين 1393
سلام آقا فرشید سال نو را به شما و خانواده محترمتان تبریک عرض میکنم امیدوارم سالي سرشار از موفقیت و شادکامی برايتان ارزومندم

ali
ساعت14:27---2 فروردين 1393
سلام اقا فرشید سال نو رو به شما و خانواده محترمتان تبریک عرض میکنم امیدوارم سال خوبی داشته باشید@} ;-
پاسخ:درود بر شما دوست بزرگوارم من هم سال نو را به شما تبریک می گویم و امیدارم که سال نو ، سالی پر از خیر و برکت همراه با سلامتی و دلخوشی برای شما باشه آمین بابت حضور و اظهار نظر از شما ممنونم


darya irani
ساعت15:44---1 فروردين 1393


درود



نوروزتان خجسته باد



سالي سرشار از نيكي و خوشي برايتان ارزومندم



ممنون كه هميشه به وبلاگم سر ميزني



من يك رسانه هم در كلوب دارم براي همين كمتر ميام وبلاگ



هر كمكي از دستم بر بياد انجام ميدم



موفق باشيد



http://www.cloob.com/ganjejang




پاسخ:بابت حضور وکامنت های محبت آمیزتان سپاسگزارم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: کلاته بالا، کلاته بالا روستایی متفاوت، اخبار روستای کلاته بالا، تبریک عید نوروز، ،
برچسب‌ها: تبریک عید نوروز, تبریک نوروز94, تبریک عید94, عید, عید نوروز, جشن نوروز,
[ چهار شنبه 28 اسفند 1398 ] [ 23:30 ] [ فرشید ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به سایت روستایی کلاته بالاخوش آمدید
موضوعات وب
امکانات وب